SKANDAL! “Televizija Fruška gora” dobila milione za ismejavanje predsednika opštine Ruma

0
4580

Da postoji više nego jaka veza između neprofesionalnih medija i ismejavanja političkih neistomišljenika, pokazao je i tzv. Božićni skandal sa predsednikom rumske opštine Slađanom Mančićem. Podsećanja radi, sve je počelo tokom Mančićevog obraćanja novinarima kada je građanima čestitao Uskrs, ali se odmah ispravio i nastavio sa davanjem izjave “u pravom smeru”. Nakon toga, snimak sa ovim lapsusom osvanuo je na društvenim mrežama zahvaljujući novinarima Televizije Fruška gora.

Nije nam namera da budemo Mančićevi drveni advokati, iako bi nas bilo apsurdno nazvati njegovim plaćenim medijem – naime, ne dobijamo finansijska sredstva od rumske opštine – ali, ruku na srce, kada je o profesionalnom novinarstvu reč, odnos Televizije Fruška gora prema poslu koji rade odvija se upravo onako kako smo i nagoveštavali tokom predhodnih godina.

O čemu se radi?

Podsećamo na sudski spor koji je vlasnik ove “televizije”, izvesni beogradski penzioner Slavko Stijaković, pre nekoliko godina vodio protiv našeg novinara jer je tzv. Televiziju Fruška gora nazvao – fantomskom! Pa ipak, ova televizija bez frekvencije, da i ne pominjemo programsku šemu sastavljenu mahom od tuđih emisija, godinama je dobijala milionske svote od državnih organa vlasti, pa i od rumske opštine. Samo prošle godine Ruma im je na konkursu za medije namenila ravno 2 miliona dinara. Za šta?

Televizija Fruška gora, nemajući svoju frekvenciju, nalazi se negde u nekom nedefinisanom prostoru, a veliko je pitanje da li je iko uopšte i gleda jer ju je skoro nemoguće naći, čak i u tzv. kablu. Kakav je interes javnosti za programom koji pruža ova tzv. televizija –  pod velikim je upitnikom.

I, sada, kada se Mančiću desio lapsus, koji je, iskreno rečeno, moguć svakom, bez obzira na političko opredeljenje ili funkciju, i koji je ova tzv. televizija iskoristila za njegovo ismejavanje, lokalna samouprava se u svom saopštenju napokon setila da njihove aktivnosti nazove pravim imenom.

Neprofesionalizmom TV Fruška gora i zloupotrebom njihove novinarke R.R.  na društvene mreže je plasiran snimak u čijem je fokusu lapsus, a koji je R.R. napravila u tehničkoj sobi za montažu tokom montiranja priloga.

Nejasna je namera pomenute novinarke da li je ovim snimkom želela da našteti ugledu Opštine Ruma ili predsedniku Opštine lično,  uprkos tome što je više nego očigledno da Opština Ruma u proteklom periodu beleži uspehe i odlične rezultate.

Lapsusi se dešavaju i mogu se koristiti u humorističkim emisijama, ali ovde je očigledno reč o zlonamernom pokušaju obmane javnosti.” – glasi saopštenje rumske opštine.

I tako će, po svemu sudeći, novinarka Ružica Radić ispasti žrtveno jagnje, a da pravi krivac, glavni i odgovorni urednik ove televizije – neće ni okom trepnuti.

Jer, da budemo sasvim precizni, i pored pobrojanih nedostataka, ono što ova “fantomska” televizija ima –  to je glavni i odgovorni urednik oličen u liku Zlatka Markovinovića. I sad, nakon skandala sa Mančićem, ovaj urednik, ni malo muški, sklanja se u stranu, a pomenuta televizija upire prstom u novinarku Ružicu Radić kao dežurnog krivca.

I kao šlag na tortu, u svom saopštenju menadžment TV Fruška gora moli predsednika rumske opštine da pokaže hrišćansko milosrđe i oprosti im što su ga izvrgnuli medijskom linču, a već u drugoj rečenici obećava kako će dotična novinarka biti primereno kažnjena. Nije li to malo licemerno ili hrišćansko milosrđe za njih ne važi?

I kada Opština Ruma, za koju sedmicu, raspiše ovogodišnji konkurs za sufinansiranje medijskih sadržaja, biće zanimljivo videti hoće li “neprofesionalizam” tzv. Televizije Fruška gora opet biti nagrađen milionskim svotama novca građana ove komune, ili će se, ipak, i “referenca” oličena u medijskom sprdanju sa Slađanom Mančićem, prvim čovekom opštine Ruma, uzeti u obzir pri odlučivanju.

(Milan Milivojević)

OVDE MOŽETE SLUŠATI SMART RADIO

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here